Odkrijte nove priložnosti
Poglobljena analiza prinese popoln uvid v vaše trenutno stanje, trende in priložnosti, ki jih je vredno izkoristiti.
Sledite jasno začrtani poti
Digitalno strategijo osredotočimo na vaše potrebe in zmožnosti. Postavimo dosegljive cilje in predlagamo načrt, kako jih v danem časovnem obdobju doseči.
Razširite svoj posel
Izkoristite poln potencial, ki ga digitalno okolje ponuja. Odprite nove tržne poti, dosezite nove stranke ter postanite bolj vidni od konkurence.
Kateri digitalni nastop je pravi zame?
Kdaj, kje, kako moram komunicirati, da dosežem svoje stranke? Koliko stane digitalna strategija za moje podjetje? V katere digitalne kanale naj usmerim marketinški budget za naslednje leto? Učinkovita digitalna strategija je prilagojena vašemu podjetju. Spoznajmo se in poiskali bomo najboljšo rešitev. Prvo svetovanje je brezplačno in brez obveznosti.Postavimo popoln načrt za vaš digitalni uspeh
Poglobljena analiza za digitalni uspeh
Digitalno komuniciranje brez načrta je lahko konfuzno in vas drago stane. Z digitalno strategijo postavimo ogrodje, po katerem boste hitreje, učinkoviteje in bolj profitabilno dosegli vaše poslovne cilje.
Prvi korak je analiza podjetja in konkurence:
• Identificiramo specifike vašega podjetja in panoge
• Podrobno analiziramo obstoječe poslovno okolje
• Poglobljeno preučimo obstoječe komunikacijske aktivnosti, poslovanje, marketinško strategijo.
SWOT analiza
Ključne aktivnosti izdelave digitalne strategije
S SWOT analizo identificiramo dobre prakse in kritične točke ter priložnosti za izboljšave in morebitne grožnje. Definiramo ključna področja za vaš uspeh ter poudarimo priložnosti, ki morda niso tako očitne pri vsakodnevnem poslu.
Na osnovi analize in vaših želja definiramo dosegljive, jasne in merljive poslovne cilje.


Brez (dobre) stranke ni profita
Digitalna strategija definira ključne ciljne skupine, prepozna njihove potrebe in točke »bolečine«, ki jih morda nihče v vaši panogi še ne naslavlja.
Začrtamo celoten življenjski cikel odnosa s stranko ter izračunamo njeno življenjsko vrednost (»customer lifetime value«).
Za lažje načrtovanje aktivnosti definiramo tudi digitalne persone, vključno z interesi, življenjskim slogom, trendi in digitalnimi stičnimi točkami.

Učinkovito razporejen budget za digitalni marketing
Bistvo dobrega načrta za digitalne aktivnosti je, da prepozna priložnosti ter prispeva k zmanjševanju skupnih stroškov investicije v digitalne kanale.
Višji vložek v digitalne aktivnosti prinaša večjo izpostavljenost in hitrejše doseganje ciljev, vendar lahko tudi manjša podjetja z omejenim budgetom za digitalni marketing uspešno krojijo svojo digitalno zgodbo.
Glede na razpoložljiva sredstva, ki jih imate na voljo za digitalni marketing, bo morda treba prilagoditi cilje ter pot do njih. Vsak cent pa bo učinkovito vložen in bo gradil vaš dolgoročni uspeh, saj bo strateško usmerjen v aktivnosti, ki prinašajo prave rezultate.

Celovit načrt aktivnosti in KPI
Digitalno strategijo postavimo v realni okvir. Definiramo trajanje, dolgoročno vizijo ciljev ter pomembne mejnike datumsko zakoličimo.
Glede na postavljene cilje in razpoložljiva sredstva predlagamo optimalen in relevanten digitalni komunikacijski splet s predlogi aktivnosti za uspeh. Fokus ohranjamo na digitalnih stičnih točkah z vašimi ciljnimi skupinami.
Za lažji začetek vam pripravimo tudi osnutek koledarja aktivnosti za prvi mesec.
Kako vemo, da smo s strategijo uspešni?
Za to imamo KPI (ključne kazalnike uspeha). V strategiji jih definiramo, po želji pa tudi za vas spremljamo, analiziramo in prilagajamo izvedbo strategije vse do uspeha.