S popolno integracijo PHOBS analitike v vaš Google Analytics 4 (GA4) račun združite vse ključne metrike uspeha in celovito spoznajte svoje uporabnike.
Kaj se zgodi po kliku na REZERVIRAJ …
S preusmeritvijo uporabnika v rezervacijski sistem PHOBS ostane pomemben del analitičnih podatkov v zadnjem koraku nakupa v temi.
- Od kod je prišlo največ konverzij?
- Ali naj še naprej vlagam v Facebook kampanje?
- Je morda boljša konverzija pri Google oglasih?
- Zakaj se uporabniki ne odločijo za rezervacijo?
- Ali so trenutne marketinške aktivnosti sploh učinkovite?
Teh odgovorov v klasični Google analitiki spletne strani ne morete izluščiti. PHOBS analitika je ključna za razumevanje odločitve za nakup.
Ciljno usmerjene remarketing liste
Ponovno pritegnite pozornost tistih strank, ki so vstopile v rezervacijski sistem PHOBS, a rezervacije niso zaključile. S podporo analitičnih podatkov lahko natančno ciljno usmerite remarketing aktivnosti v zaključek rezervacije.

Sledite uporabniku od prvega stika do konverzije
Standardne nastavitve GA4 spremljajo pot uporabnika do točke, ko se ta na spletni strani zanima za rezervacijo.
Z integracijo PHOBS analitike v enoten sistem, lahko uporabniku sledite še naprej, vse do konca postopka rezervacije prek sistema PHOBS.
- Pot uporabnika povežete v celoto
- Sledite dejanjem od začetka do konca
- Možnost remarketinga pri nedokončani rezervaciji
- Celoviti podatki za odločanje o nadaljnjih marketinških korakih

Bolje spoznajte vedenje svojih uporabnikov
Optimizirajte uporabniško izkušnjo. Povezava PHOBS metrik v GA4 ustvari celovito sliko uporabnikov vaše spletne strani.
S podatki, ki pokažejo vedenje uporabnikov znotraj rezervacijskega sistema, povežete celotno pot uporabnika do končne konverzije.
- Kaj so ključni »trigger pointi«?
- Kateri kanali vodijo v največ rezervacij?
- Katere vsebine na spletni strani so za uporabnika najbolj relevantne in prepričljive?
- Kje so morebitne ovire, ki ustavijo konverzijo?

Odkrijte marketinške aktivnosti, ki prinašajo najvišji ROI
Usmerite investicije v aktivnosti, ki prinašajo rezultate.
S celovitim vpogledom v analitiko postane jasno, kateri komunikacijski kanali, kampanje, partnerske povezave ali druge marketinške aktivnosti prinašajo največ zaključenih rezervacij.
Ti podatki vam pomagajo bolj učinkovito razporediti marketinški proračun.